بر روی این دامنه اینترنتی

سیستم مدیریت محتوا

پارس

سی ام اس

نصب شده است که نرم افزاری قوی جهت

طراحی سایت

می باشد.

طراحی وب

با استفاده از

پرتال

(

پورتال

) پارس منجر به

طراحی وب سایت

شما می شود.

طراحی وب سایت

کپی رایت

پورتال

پارس

 

 

  • خبرخوان
  • اگر مایلید آخرین مطالب پیرامون بروز سرطان را در سیستم خبرخوان خود داشته باشید , می توانید RSS زیر را استفاده نمایید .

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 

 

بروز سرطان


1
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
... این کلم سبز رنگ خوشمزه، ضد سرطان و سرشار از مواد مغذی مفید برای بدن است ... بروکلی و قدرت درمانی اش در بین گیاهان خوردنی، بروکلی مقام اول مبارزه با سرطان را به نام خود ثبت کرده است ... سولفورافان ژن های ما را از خطر افزایش آنزیم هایی که به بروز سرطان منجر می شود، آگاه می سازد ... شما با افزایش مصرف بروکلی خطر ابتلا به سرطان سینه، ریه، معده و کولون را به نصف می رسانید ... در بین گیاهان خوردنی، بروکلی مقام اول مبارزه با سرطان را به نام خود ثبت کرده است همچنین پژوهش های متعدد نشان داده است که سولفورافان می تواند با باکتری هایی که باعث زخم معده می شوند مقابله کند ... ویتامین c و بتاکاروتن موجود در بروکلی از بروز آب مروارید در چشم ها پیشگیری به عمل می آورد ادامه ...
   منبع : تبیان     تاریخ : 12   مهر   1390    شاخه : میوه ها و سبزی ها
... عضو مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی گفت : 35 درصد از سرطانها با رژیم غذایی و سبک زندگی ارتباط مستقیم دارد ... دکتر سودابه شهید ثالث، سرطان های معده ، روده ، مری ، پستان و پروستات را از جمله سرطانهای مرتبط با رژیم غذایی برشمرد و اظهار داشت: رژیم غذایی سرشار از میوه جات و سبزیجات مختلف فرد را در برابر سرطان ها محفوظ نگه می دارد ... وی با اشاره به اینکه یکی از علل بروز سرطان افزایش وزن و استفاده از رژیم غذایی پرچرب ، غذاهای سرخ کردنی ، کبابی و نمک سود به شمار می رود خاطر نشان کرد : استفاده ازغذاهای حاوی فیبر زیاد ،کم چرب ، کاهش وزن و فعالیت بدنی راهکاری مناسب برای پیشگیری از سرطان است ... این متخصص رادیوتراپی و انکولوژی وجود توده در هرجایی از بدن ،تغییر در یک خال پوستی،زخمی که بهبود نمی یابد،سرفه یا گرفتگی صدا بطور مداوم،سوء هاضمه یا اختلال در بلع بطور مداوم،تهوع یا سرفه خون آلود،تغییر در عادات طبیعی روده مانند اسهال یا یبوست بطور دایم، وجود هرگونه خون در ادرار یا مدفوع ،کاهش وزن و بی اشتهایی غیر قابل توجیه را از جمله نشانه های بروز بیماری سرطان برشمرد ... عضو مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی، غربالگری را روشی برای تشخیص زودرس بیماری در افراد بدون نشانه با هدف کاهش میزان گسترش بیماری و مرگ ومیر ناشی از آن دانست و گفت : بسیاری از سرطانها تنها با معاینه پزشکی و آزمایشات تکمیلی تشخیص داده می شوند و توصیه کرد افراد به سلامتی فردی و تغییر در نشانه های جسمی خود توجه داشته باشند ادامه ...
   منبع : وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی     تاریخ : 27   شهریور   1390    شاخه : غذا و سلامتی
... رژیم غذایی پر چربی باعث افزایش شیوع چاقی، بیماری های قلبی - عروقی، فشار خون، مقاومت انسولینی و سرطان های خاص مانند سینه، پروستات و کولون می شود ... مطالعات نشان داده اند که اولسترا در دستگاه گوارش می شکند و جذب نمی گردد و باعث نواقص جنینی و بروز سرطان هم نمی شود؛ ولی بر جذب ویتامین های محلول در چربی تأثیر می گذارد و غذاهایی که با اولسترا تهیه می شوند، باید با این ویتامین ها غنی سازی شوند در برخی از فرآورده ها قسمتی یا تمامی چربی موجود در ماده غذایی را با این نوع ترکیبات کربوهیدراته جایگزین می کنند، زیرا این ترکیبات توانایی ایجاد اتصال با آب را دارند و گاهی تا سه برابر وزن خود، آب موجود در ماده غذایی را باند کرده و حالت ژل مشابه بافت چربی ایجاد می کنند ... مطالعات نشان داده اند که اولسترا در دستگاه گوارش می شکند و جذب نمی گردد و باعث نواقص جنینی و بروز سرطان هم نمی شود؛ ولی بر جذب ویتامین های محلول در چربی تأثیر می گذارد و غذاهایی که با اولسترا تهیه می شوند، باید با این ویتامین ها غنی سازی شوند ادامه ...
   منبع : تبیان     تاریخ : 20   شهریور   1390    شاخه : غذا و سلامتی
... اولین قدم برای انتخاب رژیم سالم، خوردن انواع مواد غذایی و به مقدار متعادل است تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد که مصرف این 7 مواد غذایی بیماری های قلبی، سرطان سینه و پوکی استخوان را از زنان دور می کند ... 1- گوجه فرنگی: به گفته محققان مصرف مواد غذایی سرشار از لیکوپن مثل گوجه فرنگی می تواند دردفع سرطان سینه و گردن رحم موثر باشد ... 7- گردو: مصرف گردو می تواند از بروز سرطان سینه و پوکی استخوان جلوگیری کند ... مطالعه صورت گرفته نشان می دهد که مصرف روزانه گردو بروز و پیشرفت سرطان سینه را به تاخیر می اندازد ادامه ...
   منبع : همشهری آنلاین     تاریخ : 16   شهریور   1390    شاخه : غذا و سلامتی
... این بار نیز نتایج یک مطالعه پزشکی جدید تایید کرد که مصرف مقادیر متوسطی گردو به عنوان بخشی از رژیم غذایی روزانه و دائمی می تواند خطر بروز سرطان سینه را در زنان کاهش دهد ... پزشکان دانشگاه مارشال دریافته اند که مصرف روزانه گردو، میزان رشد تومورهای سرطان سینه را در موش های آزمایشگاهی کاهش می دهد ... مصرف زیاد چربی حیوانی، خطر سرطان سینه را بالا می برد به گفته این پزشکان، گردو نه تنها احتمال بروز تومورهای سرطانی را کاهش می دهد بلکه در عین حال پس از ابتلا از تعداد و اندازه آنها نیز می کاهد ... به گزارش روزنامه ایندیپندنت، این پزشکان تاکید کردند مصرف گردو در کاهش احتمال بروز این سرطان حتی در افرادی که زمینه مستعد ژنتیکی برای ابتلا به سرطان سینه دارند هم موثر است ... گردو منبع غنی ازاسیدهای چرب امگا - 3، آنتی اکسیدان ها و فیتواسترول ها است که همگی خطر ابتلا به این سرطان را کاهش می دهند ادامه ...
   منبع : همشهری آنلاین     تاریخ : 14   شهریور   1390    شاخه : خشکبار
... سرکه سیب به خاطر طعم و مزه اش بدنام شده و بعضی ها هم معتقدند برای بدن ضرر دارد، ولی کارشناسان تغذیه معتقدند سرکه سیب نه تنها برای بدن ضرر ندارد بلکه از بروز سرطان هم جلوگیری می کند ... رادیکال های آزاد ترکیبات خطرناکی هستند که در اثر اکسیداسیون به وجود می آیند و باعث تخریب سلول ها و پیری زودرس آن ها و ایجاد سرطان می شوند ... پکتین یک نوع فیبر غذایی است که از بروز سرطان روده جلوگیری می کند ادامه ...
   منبع : همشهری آنلاین     تاریخ : 6   شهریور   1390    شاخه : چاشنی ها و دسرها
... بررسی ها نشان داده است شیردهی خطر ابتلا به سرطان های سینه، تخمدان و دهانه رحم را کاهش می دهد و زنانی که به فرزند شان شیر می دهند در مقایسه با سایر زنان کمتر به این بیماری ها دچار می شوند ... شیردهی خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش می دهدبررسی ها نشان داده است مادرانی که دست کم یک سال کودک شان را با شیر خود تغدیه کرده اند، 5 درصد کمتر از سایر زنان به سرطان سینه دچار می شوند ... به گزارش رویترز و به عقیده پژوهشگران مرکز تحقیقات جهانی سرطان، خطر ابتلا به سرطان سینه در زنانی که 2 نوزاد را به مدت 6 ماه یا یک نوزاد را به مدت یک سال با شیر خود تغذیه می کنند تا حد زیادی کاهش پیدا می کند ... سرطان سینه شایع ترین نوع سرطان در میان زنان است ... تحقیقات نشان داده که شیردادن مادران به نوزادان از طریق سینه در دوره ای طولانی موجب کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه شده و ادامه این کار در تولد نوزاد دوم نیز این خطر را تا پنجاه درصد کاهش می دهد ... این کار در دوره ای یک ساله خطر ابتلا به این سرطان را تا 8/4 درصد کاهش می دهد ... پزشکان معتقدند که شیر خوردن نوزادان، موجب پایین آمدن سطح هورمون های مرتبط با بروز سرطان در بدن مادر می شود ادامه ...
   منبع : سلامت نيوز     تاریخ : 29   مرداد   1390    شاخه : تغذیه کودک
... رژیم غذایی مناسب درپیشگیری ازسرطان به خصوص سرطان دستگاه گوارش بسیار موثراست ... وی گفت: در مورد طبخ غذا استفاده از روغن های غیر استاندارد و اشباع شده و مصرف زیاد روغن در سرخ کردن غذا (غذاهای پر چرب ) باعث ایجاد سرطان روده و لوز المعده می شود ... این متخصص رادیوتراپی وانکولوژی در مورد بهداشت مواد غذایی گفت: که منظور، عدم آلوده بودن غذا وعدم استفاده از مواد غذایی تاریخ گذشته ورنگ های غذایی غیر استاندارد است این موارد نیز باعث ایجاد سرطان دستگاه گوارش می شود ... دکتر مظفری در مورد مصرف غذا گفت: استفاده از شیر، لبنیات، سبزیجات و میوه جات تازه و مصرف ویتامین های a,c,e و مواد معدنی در پیشگیری از سرطان موثر است ... وی درمورد وعده ها ومیان وعده های غذایی گفت: بهتر است برای میان وعده ها از مواد طبیعی مثل خرما، انجیر، مرکبات و خشکبار استفاده شود و از مصرف مواد صنعتی مثل چیپس و پفک خودداری شود و برای وعده های غذایی نیز از گوشت ماهی به صورت حداقل سه بار در هفته استفاده شود که به دلیل داشتن چربی امگا3، خاصیت ضد سرطان دارد ... دکتر مظفری یاد آور شد: برای پیشگیری از بروز سرطان از مصرف بی رویه مواد غذایی مثل کنسروها، مواد غذایی نمک سود، سوسیس و کالباس جدا جلوگیری شود ادامه ...
   منبع : وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی     تاریخ : 25   مرداد   1390    شاخه : غذا و سلامتی
... *مصرف جو، خطر بروز سنگ صفرا را به طور موثر در زنان کاهش می دهد*خطر بروز سرطان روده و بواسیر را پایین می آورد ... *آسم کودکان را درمان می کند و خطر بروز دیابت را نیز به طور چشمگیری پایین می آورد ادامه ...
   منبع : سلامت نيوز     تاریخ : 24   مرداد   1390    شاخه : حبوبات و غلات
... درستی تصریح کرد: این نکته را نباید فراموش کرد که زنان دیرتر از مردان بیمار می شوند بنابراین مصرف بیش از حد مواد غذایی انرژی زا، مولتی ویتامین ها و مراجعه نکردن به پزشک موجب بروز بیماری در مردان می شود ... مدنی با بیان اینکه در جامعه ما باید این امر به طور مطلق جا بیافتد که استعمال سیگار بد است، اظهار داشت: با توجه به اینکه استعمال سیگار علاوه بر بروز مشکلات خانوادگی، موجب بروز سرطان در افراد نیز می شود بنابراین باید به طور صحیح و مطلق جا بیافتد که سیگار بد است ادامه ...
   منبع : سلامت نيوز     تاریخ : 22   مرداد   1390    شاخه : غذا و سلامتی

بروز سرطان


1
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Copyright©2011 Worldfood.ir, All rights reserved.
Desig by Irangate.